Bilen är mitt hem...

image11

Jag ville inte lämna bilen när jag kom hem, gräsmatta? Fan, heller, det är en stor jordhög. Det privata är inte längre privat.
Stack snabbt som in i helvete in i mitt rum när jag kom hem, ingenting att komma hem till. Det finns bara en sak och det är Hugin. Min älskling. Stackars honom, tycker att det är synd att han inte kan följa med mej dit jag är. Han är inte välkommen överallt.
Mamma skulle naturligtvis kolla med mej hur det är, vill inte prata med henne, fan fan fan fan fan !!! Jag vill härifrån, känner mej så jävla fängslad. Hade jag varit tillsammans med Jocke nu hade jag bott där. Tyvärr kan jag inte vara hos Linus så som jag var hos honom. Känner mej så smutsig och obekväm hos honom. Jag hade inte klarat av att bo så. Vill så gärna flytta med honom någonstans, hade det inte varit för lumpen hade jag nog redan flyttat, eller så hade jag garanterat ställt mej i kö för en lägenhet. Vill inte att han ska försvinna från mej. Finns ju ingen annan jag kan vara hos.
Nu kommer tårarna...

HELVETE!!! Jag är så jävla dum, kan jag bara inte hålla käften och svälja allt som familjen sägen... Känner mej inte hemma någonstans längre. Ingenstans. Här kan jag inte låsa in mej. Fan, det skulle vara friheten. Alla bara stör mej.
Ville bara skrika på Frida idag när hon kom. Ville inte se henne. Hon som inte heller har några pengar. Va fan gör allt folk med pengarna !!! Hon var verkligen i vägen när hon kom. Hon ville inte ens någonting. Varför kan hon bara inte skicka ett sms eller helt enkelt skita i mej. Flyr jag så gör jag. Då vill jag inte bli förföljd.

Jag är egentligen inte ensam, men jag känner mej så jävla ensam, den enda människan på jorden ungefär. DET FINNS  INGEN SOM TYCKER SOM JAG !!!

i bilen trivs jag
eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0