Klump i halsen.

Jag kan inte låta bli att gråta... Jag är så in i helvete lessen...

image13

Han ljuger för mej igen.

Jag är så jävla rädd att jag ska förlora honom nu, som fan också. Det är nog som mamma säger. Han är säkert jätte grinig på mej, FAN VA JAG HATAR MEJ SJÄLV!!!

Detta är nog slutet på det här förhållandet. Fan i helvete va jag kommer att sakna honom. Saknar honom redan. SÅ JÄVLA MYCKET OCKSÅ. Nu svarar han inte när jag skriver till honom längre. HELVETE. Vad har jag gjort för fel? Vi ha honom tillbaka, jag vill ha honom som han var i början av vårt förhållande. Jag är verkligen beredd att ändra på allt bara jag får vara med honom.

Fattar inte vad det är som jag har gjort fel. Är det bara för att jag gick i från dem igår? Det var väl ändå inte jag som gjorde fel. Andreas ville inte ha mej kvar ju? Eller? Var det jag som gjorde fel? Hur fan ska jag få det ogjort? Nu kan jag inte vara med hans kompisar längre, och det betyder ju att jag till största dels inte ens kan vara med honom.

Är han likadan som Jocke?
Kompisarna går ju före mej. Det har jag ju fått bevisat. HELVETE!! Måste kolla om han har svarat, kommer snart...

...Det hade jag inte =(. Undrar som fan vart han är. Vill han inte ha med mej att göra längre? Kan fan inte sluta gråta, allt går fan åt helvete, HELVETE verkligen HELVETE!!! Vill så gärna ha honom tillbaka. Hade detta varit papper nu hade det varit fullt med blöta fläckar nu. Tårarna bara rinner.

Idag har vi varit tillsammans i 9 månader, eller? Vi är ju inte ens tillsammans längre. =( HELVETE !! Fy, fan vilket jävla svin jag är! Fan, va jag ångrar allt dumt som jag har gjort! Vill så gärna göra om det i så fall!


Allt är fan problem. Verkligen allt, det är fan som Linus har sagt, men nu är det skit samma, skit samma vad han säger, Thomas är fan kär i mej. FAN, ÅT HELVETE MED DET OCKSÅ! Han har känslor för mej, idag trodde jag att jag skulle spy, jag vill inte att han ska hålla om mej. FY FAN FÖR DET. Han ville ju veta varför jag var så deppig, men fan, han vet ju vad som hände igår. ÅÅHH!!.
Thomas sms: "Hej söta. Saknar dig som attans. Kanske bäst vi inte ses privat på ett tag. Jag är rädd att jag börjar få känslor för dig. Och jag blir skit tjurig när du nämner linus men men. Vad ska man göra du är ju så underbar på alla sätt. Kram"
Åh! Jag vill inte ha det så här!
Visst han är jätte bra kompis, men fan inte mer, jag klarar inte av honom. Skulle jag ens få tanken att vilja vara med någon annan än Linus så skulle jag aldirg ändå välja Thomas. Han är fan äcklig. I alla fall på det sättet.

Jag vill bara ha Linus, men det tycks inte funka längre =(. Mitt liv är så jävla över.

Kommer inte in på min dator längre. Jag har glömt av lösenordet. Måste köpa en ny hårddisk, HELVETE åt det också !!!!!
Fan jag vill inte leva längre, allt som var så bra ett tag är nu bara så jävla dåligt. Varför händer detta alltid mej !!! Snälla snälla Linus, PRATA MED MEJ! Jag vill så gärna vara med dej! Ingen annan kan göra mej så lycklig som du. Jag vill ha dej för alltid!
Det var verkligen den känslan idag när Thomas bad mej stanna kvar hos honom och han skulle ha mej så jävla nära honom. Visa honom fingret där ringen sitter och säga: "sorry polarn, FÖRLOVAD" Någonting jag också någon gång skulle vilja med Linus.
FAN LINNEA
lägg av!! Släpp drömmen, det händer inte dej!

image12


Var är du älskling?
Varför kan ingen trösta mej!!!!!
eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0