LIDL.

Gjorde någonting som jag inte skulle gjort idag. Tänkte inte på det förr än jag fick skit för det.
Det kommer in en liten kille som är kanske 8 år en gång i veckan eller oftare och köper massa godis och chips för 70 - 80 spänn varje gång. Han är inte smal. Han är faktiskt ganska mullig. Nästan fet. Jag sa till honom idag att han kanske ska tänka på vad han äter... Dumt av mej, men det kändes som att den här killen inte gjorde mer än att käka massa godis. Tycker att det är synd om barn som är överviktiga, de flesta kan inte rå för det. Deras föräldrar görder sina barn och ger dem en felaktig kost.
Det var antagligen hans syster som kom in senare och köpte mat till någon. Hon upprepade precis samma sak som jag sagt till pojken. Förlåt, ska aldirg mer kommentera det.


Träffade Linus igår
. Kändes så underbart. Som det gjorde när vi precis blev tillsammans. Blev lite paff när han fick jobb i Alingsås, vill inte att han ska sticka dit för jag kan inte följa med honom. Sen vill jag helst inte att han ska jobba heltid. Det blir ju mindre tid för oss då =( Det har ju varit det om vi jobbade samma tider, men det händer lixom inte. Jag tyckte att det kändes skönt att sluta på lidl nu för då kan jag vara med flexibel och vara med Linus, men om han jobbar kan ju inte jag bara vara hemma.
Det är ju bara några månader kvar, sen finns ju inte någon Linus mer ='(


Det var så mysigt att sova bredvid Linus i natt, det kändes som en evigthet sedan sist, jag kan ju sova men Linus kan det inte =( det är synd ju...

Nä men ju ska jag sticka, ska kolla på TV. Pussas med DEJ.

eea.

Kommentarer
Postat av: Linus

konstigt att jag inte kan sova jämte dig. :P

2007-08-25 @ 02:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0