Samma sak ännu en gång.

Jag har kommit på att jag bara skriver när det händer dåliga saker, så det här är egentligen en dålig blogg. Det tycker inte jag om. Tycker inte om dåliga saker.

Det blev verkligen bra efter det där hos Timmie, verkligen bra. Fan va lycklig jag var. Det kanske inte är meningen att jag ska vara lycklig för nu har nog allt gått åt skogen igen. Som vanligt. Idag kom sen kommentaren jag aldrig ville skulle komma..."Håller det på att ta slut mellan dej och Linus?" FAN VA JAG HATAR DET!!! Jag vill ju ha honom för alltid, han är så jävla underbar när han väl vill. Men det stämmer säkert :( Tyvärr. Den dagen då Linus gör slut vill jag inte finnas mer. Verkligen inte, jag vill verkligem bygga någonting med honom. Så jag får helt enkelt köra efter hans regler så kanske det blir bättre, men jag kommer då fan inte låtas utnyttjas.

Snackade säkert i en kvart med mamma efter att Linus hade åkt. Helvete va jag hatar att ha rätt.. Snåla jävla markbor. Grät lite också, alldeles för mycket egentligen. Jag är så jävla rädd att det ska ta slut. Då sitter jag där. Alldeles för ensam. Jag vill inte komma över honom, jag vill alltid känna att jag finns vid min sida. Fan, blir nästan gråtfärdig av att bara skriva.

Men jag har i alla fall gjort rätt beslut för en gångsskull. Visste innerst inne att jag inte skulle följa med till Vårgårda, även om jag så mer än gärna hade följt med. Jag vill kunna vara med hans kompisar som han sägs ha där uppe. Saknar honom redan, har inte varit utan honom länge. Det är bara för att jag vet att det dröjer säkert en vecka innan jag hör från honom. I alla fall träffar honom. Vårgårda, blev kär i det stället när jag var första gången med Linus någonstans utan Jocke. Nu hatar jag det. Vet egentligen inte varför.
Linus flyr, han flyr från allt här. Mej också. Han säger att det inte är så, men jag vet att det är så. Han orkar inte med detta längre. Jag har inte riktigt fattat varför.

Idag sa han någonting som jag blev ganska förvånad över. "Jag vill att du ska vara med, men ändå vill jag det inte." Det betyder att han inte ens vill att jag ska vara med, men att jag ska finnas när han kommer tillbaka. Det är säkert så som jag och mamma pratade om när han hade stuckit. - Det finns så mycket som han vill kunna säga som han inte säger. Antagligen är det för att han bara får skit för det han säger när han väl säger det. Jag är ärlig och säger som det är, vad jag känner och hur jag mår. Men det gör inte han, tyvärr. Jag har faktiskt varit med om det flera gånger, när han väl ska säga någonting så får han bara skit för det han säger. Stackarn. Säkert därför han inte vågar fråga folk om jobb, eller ens ringa till folk. Jag förstår faktiskt hur det är.
Det är jobbigt. Önskar bara att jag kunde hjälpa. Vill ju vara någon sorts stärkande punkt, men just nu känner jag mej bara som en fotboll som man sparkar på och helst har sönder. Tyvärr.
Bra Linus att du sa som det var idag!!

Skriver blogg för att jag inte kan berätta, du förstår inte när jag ska förklara, jag är bättre på att skriva. Tycker om dej så jävla mycket Linus!!! Vill så gärna att du ska tycka det samma om mej! Gör allt jag kan för dej !!! ÄLSKLING!

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0