Supa i Borås.

Japp, jag söp i Borås igår.
Kunde varit roligare men det var tillräckligt för mej. Fick i mej alldeles för mycket igår med. Kommer fan inte ihåg det. Vet inte hur mycket klockan var när vi åkte tillbaka till Skene. Fan. Drack säkert 8 cider och en öl. Absolut för mycket för mej. Det kuliga var nog hos Diana för sen när vi skulle ut så kom vi typ inte in någonstans... Är ju bara 18 så Harrys kom vi tydligen inte in på.
Sov hos Thomas också. Äckligt. Fy fan. Vaknade flera gånger och vid nio tiden så ville jag bara hem. HEM! Skickade sms till Adina och Frida och grattulerade dem. När klockan var halv tio så klarade jag inte av det mer så jag åkte hem. Egentligen skulle jag inte göra det för jag vet att jag fortfarande har alkohol i kroppen. Körde så lagligt jag kunde hem. Kanske att jag till och med är lite bakis. Fan för det också. Ska ju på anställningsintervju klockan 3.
Nu ska jag gå och göra pannkakor till mina systrar.

När kommer du hem?

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0