Häftapparat

Hej!
Fy fan, Thomas hade inte tid med mej igår som han sa, vet inte hur många sms han skickade den kvällen och sa att han var lessen, jag tror inte ett skit på det. Jag är alldeles för van. Gick på bio med Adina och Frida istället. AS BRA FILM! Den var verkligen bra. Den ska jag verkligen köpa när den kommer på DVD.
Hade fyra missade samtal och fyra nya sms när bion var slut. HAHA, Tobbe hade både ringt och skrivit till mej, trodde jag fan inte, har inte ens hans nummer =P. Han undrade i alla fall om jag kunde köra hem honom om han inte kom in på krogen, Adina och Frida ville såklart hem, men fan heller, är man i stan en lördag kan man fan inte åka hem tidigt, så jag gick med killarna avenyn upp och A och F gick till bilen. Vi åkte taxi till ett ställe som inte vet vad det heter, fan va tid det tog att komma dit !! Och därifrån skulle jag gå till bilen sen =P Tyckte faktiskt att det var bra att Tobbe inte kom in, jag hade helst inte gått den vägen tillbaka själv, visserligen var den kortare än vad jag trodde, tog högst 3 min att gå. Taxin tog nog mer än fem minuter, det var as kul.
Han babblade la på hela vägen hem och tyckte att jag körde fort, men kan man vägen utantill så gör man. Dumpade A och F hemma och körde hem Tobbe, han ville att jag skulle följa med hem till honom så vi kunde fortsätta supa, tänkte faktiskt följa med honom men det skulle bli så jobbigt att gå upp dagen efter och jag vet att jag inte orkar jobba sedan heller, så jag åkte hem. Han trodde inte att det var så långt som jag hade sagt =P

Ville faktiskt träffa med Linus idag, men när jag fick reda på att han skulle LANa så sket det sej. Datorn är tydligare viktigare i vissa situationer, men men. Det kanske ska vara så? Tror inte ett dugg på honom när han säger att han saknar mej heller... Inte när han skrev det i smset i alla fall.
Ringde för säkerhetsskull och kollade om han ville leka, men han sa ju NEJ så det var bara att fortsätta hemåt, ska gå och lägga mej alldeles snart, tror fan inte att han kommer att ringa heller, han säger säkert i morron att han trodde att jag sov och att han inte ville väcka mej, det brukar vara så. Skit samma ingenting att haka upp sej på (gör jag i alla fall).
Det har i alla fall varit en trevlig dag på jobbet.

eea.

Kommentarer
Postat av: Linus

jag har inte sagt nej till att leka me dig, verkligen inte, och saknar dig det gör jag visst det

2007-07-30 @ 02:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0