Hemma själv.

I går natt drömde jag massa drömmar. Tyvärr kommer jag inte ihåg dem längre, men hade jag det hade jag naturligtvis skrivit ner dem nu. Anledningen att jag började med att skriva de var att jag faktiskt har drömt i natt också.

Som vanligt handlar det om Linus. Han struntade i att komma hit idag och åkte till Kalle ikväll lagom tid innan jag slutar jobba. Jag blev inte så ledsen för jag vet att han vill gärna vara med det äcklet. Sjävlklart får han det. Så när jag ringer idag och undrar så blir jag inte förvånad om säger det. Jag är änna förberätt mej genom att drömma.


Satt uppe hela natten igår kändes det som. Linus fick ÄNTLIGEN iväg sin första platsansökan. Jippi !! Så glad bara för det =P

Ibland känns allt sådär jätte jobbigt med att vara tillsammans med honom och så kände jag i går. Jag känner mej så ihålig, han finns där men syns inte. .. ...

När jag ser honom så ledsen kan jag inte göra mer än att hålla om honom och bara trösta.. Visserligen vet jag inte om han blir så tröstad, men jag försöker i alla fall. Det är nästan så att jag själv börjar gråta för när han gråter är han verkligen ledsen. =(


Mamma  har åkt till Sätlia och Frida och pappa vet jag inte vart de åkte, men antagligen till Göteborg. Adina kom iväg till Stockholm igår. Fan va kul ! =)
Så nu är jag hemma själv. Telefonen har redan ringt TVÅ GÅNGER!!! =L Mamma är snart hemma igen och då får fan hon svara, alla samtal har varit till henne än så länge.

----------------------------------

Det var bra att jag åkte när jag gjorde igår, det var precis rätt, det var äntligen den där känslan jag har väntat på, att jag fortfarande trots att jag lämnar honom vill vara kvar. När han säger att vi kan träffas dagen därpå så längtar jag tills vi träffas =D

---------------------------------

Ser jag honom glad, blir jag också jätte glad.
eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0