Låt mej gråta.

Helvete vad jag hatar det där stället. HATAR LIDL !!!!!!!!!!!!!


Jag är faktiskt jävligt avundsjuk på Linus just nu. Fan att jag inte har någon att festa med..
Igår tyckte jag att det skulle bli skönt att han åkte dit för då kan jag vara hemma, men när jag kom hem igår så var inte mamma hemma och jag har ingen bil. Sen är det inte en jävul hemma heller och då är det inte kul längre.

Undrar faktiskt lite varför han inte frågar om jag vill följa med ?! Han kanske inte vill... Jag kanske inte ens får följa med... Han kanske inte vill att jag ska vara med... Han kanske vill supa utan mej... Han kanske e trött på att jag är överallt...

Skit samma, jag får vara hemma.

Jag vill verkligen följa med, skiter i vad de ska göra, kan vara med i alla fall, vill vara med, vill veta vad som händer. Det brukar faktiskt vara kul.
Anledningen till att jag VERKLIGEN vill vara med är av den anledningen att jag är ledig i morron, vill passa på att vara glad och ha någonting att göra. MEN FAN HELLER!!!
Jobbet tar kål på mej. VILL INTE VARA DÄR LÄNGRE.

Låt mej gråta... :'(
eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0