Lygnevi.

now you're burning like you're hot on the scene.
don't you love to steal a part of my dream?


Vad gjorde jag igår ? =s
...
...
...
JUST DET JA!! Jag jobbade ju ! Sen var jag bara hemma och vilade upp mej inför kvällen. För sen åkte jag till Lygnevi.
Först ringde jag Fia och kollade om jag kunde komma, det kunde jag och hon gjorde mej så glad när jag ringde. Hon är alltid lika glad och det smittar av sej !! Fan va jag älskar henne. Världens bästa kompis verkligen. Varför är jag inte mer med mina vänner ?! Nä, för jag jobbar hela tiden.
Skit samma, jag åkte i alla fall först till Amanda och så fick hon sin present för hon har ju fyllt år. Coctailglas. Tog med mej några cider och förfestade hos Fia med Sara och Fia. Det var kul !

Själva lygnevi har jag inte så mycket minnen av, tyvärr, men det kommer la med tiden. Det jag vet var att jag hade AS KUL!!! Jag hade kul åt ingenting, med ingen.
Trevligt att träffa Karin, stackarn, så kär i någon hon inte får =( det är fan helvete.
Hon tackade mej när jag frågade Timmie om han tyckte om henne, han svarade att han gjorde det. Karin blev glad =D

it's not the chapters he reads
when you're feeling low down.
it's not the touch of his skin
when you kiss him goodnight.
it's not the money he spends
when you want to buy a daydream
and not that miracle smile
that makes the sky bright.
it's not the way his hands behave
when you've turned out the light.

it's the small talk
that makes it all happen.
small talk
that makes you want to fly.

Vet inte när jag var hemma i natt heller, men jag vet att jag kom hem. Åkte bak i bilen med Kallekusin !!!!!!!!!!!! Usch, va äckligt.
Vaknade kl 5 av att det var någonting som lät, naturligtvis var det mobilen, klockan var ju fem och då börjar den låta. Att telefonen aldrig sover... Hittade inte skiten heller. När jag väl fick upp den ur väskan som inte alls var där jag la den så slutade den ! grr.. Hade den i sängen för att stänga av den till nästa gång den började tjuta. Vaknade sedan kl åtta, så jävla törstig och kissinödig. Telefonen hittade jag inte förr än klockan var 12 och då låg den under sängen.

image4

big words... small talk...

Nu är klockan redan tre och jag väntar på Linus, min enda lediga dag på sex dagar. LÄNGTAR TILLS HAN KOMMER...


See ya
eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0