Mjau.

Sovit hos Linus i natt, kanske inte det bästa ändå, jag ville men kroppen ville inte, hade så jävla ont i ryggen och nacken när jag vaknade och första gången jag vaknade var naturligtvis kl 5. Kroppen börjar vänja sej =P
Älsklingen skulle laga mat med, fan, han kan ju om han vill =P Fast det visste jag redan.
Undrar om de kom iväg till Vårgårda.. De som skulle åka kl 1. Jag åkte kl 13.40 därifrån och då var de långt från klara.

Jobbade som fan idag, det är inte kul längre. ... Har precis sökt två nya jobb. Jag vill inte vara kvar där efter sommaren, det är skitdålig lön och så är det inte kul heller. Det som är bra med stället är personalen. Bättre arbetskamrater får man leta efter.

Vill så gärna höra hur det går för Linus, men jag vågar inte ringa. Han tycker inte om det, asså att jag ringer när vi redan har träffats samma dag. Så jag får hålla mej till i morron eller något. Han kanske kan ringa ? Nä, det gör han inte, inte en chans. Inte en chans.

Träffade Christina på Lidl idag, Amandas mamma asså, hon var himla glad och kul att prata med.
FAN!! Det var inte så kul att jobba idag ändå, Ingemo var där hela dagen idag och jag fick två utskällningar. Visserligen var det bra att veta... Jag kanske inte är så snäll mot de jävla invandrarna som inte kan SVENSKA!!!!



Plupp:hade ju önskat du slutade upp att ha din mun mot linus och valde mig för att ge mig chansen att visa uppmärksamhet och tacksamhet.

Plupp: men svara på vad jag skrev då

eea: okej.

eea: så..

eea: vad ska jag svara på det ?

Plupp: svara som det är

eea: hur det är ? man kan inte svara så mycket på det.

Plupp: kan du inte ge mig möjligheten? Jag vill gärna lyssna på vad du har att säga

Plupp: även om jag inte vill, så gör jag det ändå

Plupp: bara för du vill

eea: det kändes som att du lyssnade på mej i lördags. men det har du tydligen inte gjort.

Plupp: klart jag lyssnade.

eea: då så

Plupp: men jag vill ändå inte tro på det jag hörde

Plupp: jag vill ha dig aldeles nu

Plupp: och inte i framtiden om jag inte får börja den nu

eea: det har du sagt ett tag

eea: du tror ju inte på vad jag säger till dej ändå

Plupp: varför tror du jag sagt det ett tag?

Plupp: det är för jag vill

Plupp: om du skulle säga dedär 3 orden till mig igen, då skulle jag verkligen tro på dig.

Plupp: om jag skulle säga de till dig, så skulle jag verkligen mena det.

Plupp: det menade jag sist du hörde det, eller kunde läsa på msn. Det var därför jag grät på riktigt.

Plupp: du tror väl inte jag vart ihop så länge utan att tycka mycket om dig?

Plupp: Jag sa en gång att du finns i mitt hjärta, utan att jag säger det.



Tänka sej att han har sagt så en gång i tiden. Den gången fångades jag inte av det han skrev... Jag hade blivit kär på riktigt... I DEJ LINUS !!!

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0