Wheels and Wings.

Nu är helgen över :(

Fan, önskar att det varade längre. Kan inte tröttna på det. Även om det var roligade förra året är det någonting jag inte kommer att glömma. Bara att sova i min volvo gjorde saken bättre, tråkigt bara att Jessica är som hon är. varför får vi inte komma in i lägenheten?? Jag förstör ju ingenting.
Söndagen fick jag alldeles för mej själv med Linus. Vi gick fan 8 km !!! Det är inponerande av Linus att han gick med på det. Men det var väl för att han ville träffa sina kompisar, annars hade han inte gjort det.

Han som hjälpte oss med minigolfen tyckte att vi var ett fint par :P
Kommer jag inte glömma.


Synd att jag inte fick vara med fia så mycket som jag hade velat. Det är klart, är Linus med så blir det svårare. Han vill väl inte springa runt så som jag och hon gärna gör. Men det gör ingenting nu.
Jag har skaffat mej en ovänn också, KALLEKUSIN !!

image9


Var med Fanney, Mini och Linus igår, det blir fan inte bättre än vad man gör det till. Man får spela att man är en av dem även om det känns som att jag inte har någonting alls gemensamt med dem. Det är klart, alltid roligare än att vara hemma själv.
Det kändes nästan som att Linus helst hade velat att jag var hemma. Han hade nog velat vara med dem utan mej. Då får han säga det.
Var inne på Volvo och kollade vad en nyckel kostade att göra.. FAN !! 1 200 - 1 500 kr ! En fönsterhissmotor var fan inte billigare, 1 700 kr !!

Nu har jag sökt fyra nya jobb, två i Göteborg och två i Borås. får se vad som händer, än så länge har jag en månad kvar på Lidl. Längtar tills jag får jobba igen. Det känns som en evighet sedan. Även om det bara är fem dagar.

saknar dina armar runt mej
saknar dina händer som sakta smeker min rygg
vill ligga nära och känna dina trygga andetag
vill inte att vi ska tappa varandra i vardagen
vill inte vara ensam fast vi är två
saknar dej

Fy fan, vädret är piss. Kanske att jag hinner dammsuga bilen innan det börjar regna igen. Men då måste jag gå nu. Man kan säga att jag är hemma själv. Det är bara mamma som är hemma egentligen, men hon räknas inte för hon går inte att prata med. Hon står med huvudet i rabatten och rensar ogräs.



IDIOT
eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0