Ytterligare en dag.

Det blev en lyckad dag på jobbet idag. Undrar om jag får det där andra jobbet..

Raeds flickvänn gjorde slut igår så han var lite lessen när han kom till jobbet. Fick pratat med honom lite grann. Thomas börjar gå mej på nerverna, fan va jobbig han var idag. Han skulle verkligen göra någonting med mej idag. JAG ORKAR INTE. Jag som skulle träffa Linus och allt. I alla fall hade jag planerat det. Men det gick ju som det gick. Klockan är 19.08 och jag är fortfarande hemma. Det blir inte av i dag =(
Börjar sakna honom...

Raed berättade att Thomas hade varit på Kattja också... ORKAR INTE. Får komma på en jävligt bra ursäkt till att jag inte kan träffa honom på söndag. Han klänger och håller på, det blir ju fan bara jobbigt.

Ska hämta och köra hem Tobias i morron, hoppas som fan inte att jag försover mej i morron då. Hehe, tio i sex ska jag vara vid shell. Tror du att han är där? Det tror inte jag.

Nu är Karolin här med hela familjen, till en början var det kul, men nu är det bara för mycket. Orkar inte dem heller, Peter kollade på min bil och tyckte att den var bra =) Tycker jag också. Raed tyckte att det var konstigt att jag hade fått den så billigt. KUL! =) Linus tycker inte ens att den är värd för det priset jag betalade.

Åh, bara en timme och 45 minuter kvar innan jag får gå och lägga mej, kanske ska jag gå och duscha så att tiden går lite fortare. Ja, det ska jag. det var en bra idé.

Jag är faktiskt duktig på att spara mina pengar, idag har jag bara gjort av med 19 spänn och i går ingenting !! Bara 7 dagar kvar tills lönen kommer. Vad ska jag göra nu då? Adina springer runt efter alla barnen, jag ORKAR inte, har helt enkelt varit vaken för länge.

Pappa visade mej hur man fixade rosten på bilen idag också. Han tyckte nog att det var kul, för han tog varenda, eller ja, nästan alla rostfläckar på höger sida. Han tycker nog att det är kul att jag är intresserad. Kul att han för en gångs skull är med mej. Det känns emellanåt väldigt konstigt.
Nä, nu får jag sluta, måste passa på att vara lite sosial nu när Karolin är här.




image10


Saknar Linus nu ju.
eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0