Ledig i morron.

Nästan gråtfärdig, vet fan inte varför.

Sitter här vid datorn, tillsammans med Pringels och en flaska Xide Strawberry Desire. Kan ingenting mer än att stirra på den fulla flaskan och de äckliga chipsen. De är motbjudande. Har redan tryckt i mej tillräckligt. MÄTT, på bara chips. Helvete va jag svälter mej själv. Jag är alldeles för lat för att en öppna kylskåpet och ta ut osten för att lägga på en macka.

Ögonen trillar ihop, vet fan varför !!

Gnugg, hela ansiktet fullt med svart mascara, fan, det var det också, måste ha en ny. Slutar hoppas på att Herr Sköld ska köpa någon till mej. Tror ändå inte att det kommer en ny i brevlådan från honom.
Fan va länge sedan det var man fick ett kärleksbrev... Det vill jag ha ett. =) Om jag frågar någon så kanske jag får =)

Lygnevi idag.
Orka lygnevi. Orka någonting överhuvudtaget. Helst vill jag ligga i Linus säng och titta på honom när han spelar meningslösa spel på datorn. Kanske dricka min Xide också. Jag vet att det är det enda som kommer att roa honom de kommande tre veckorna, MINST.
Det är inte så farligt, jag vet någon som aldrig sliter sej från datorn, sådana människor vill man INTE vara tillsammans med =P.

Nä, om man skulle ta och vila en lite sväng och duscha sedan för att hitta på någonting en lördagkväll, ja, för kväll kommer det att vara när jag vaknar efter någon timmes sömn.
JIPPI JAG ÄR LEDIG I MORRON!!!!

image3

Älskar faktiskt Linus.
eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0