Onsdag, det regnar...

Klockan ringde 10.00. Ville inte röra mej efter den, men för att inte väcka reserande sovande familjemedlemar stängde jag av den. Va förvånad jag blev när den var så låångt bort =s.

Satt ett bra tag med kort som jag ska skicka till de som var här på stundenten. Men det blev bra tillslut, tycker jag allt. =).
Tänkte på det innan jag somnade, fan va jag kommer att sakna skolan egentligen, så mycket som jag går miste om. Lärare, kompisar, kunskap. Det är trots allt en underbar skola att gå på. Sen tänkte jag, men va fan, vill jag plugga så kan jag göra det hela livet om jag vill, det är ingenting att hänga läpp för!

Det är ju nu allt roliga börjar ! Det finns fler än 1 500 personer att vara vänn med. Det är inte bara i skolan man skaffar sej dem ! =D
Fast det är klart, bara för det vill jag naturligtvis ha kvar alla mina kompisar från skolan.


Snart ska jag åka och hämta Linus <3 så ska vi åka till Ullared, mamma ska ha grejer där och så kanske man hittar en och en annan onödig pryl till sej själv eller någon annan. Det är någonting man kan fördriva en ledig dag.


Snart är det Wheels and Wings också !! Fan va jag längtar, det ska bli så kul. Är ledig hela helgen så det är bara drickan som saknas nu =D.

Amanda är tillbaka från Bulgarien nu också, hörde att hon hade haft det bra. GRATTIS föresten !!! Kommer till dej på lördag.

Trevligt fortsättning på denna regniga onsdag

image2

eea
  - What goes around comes around.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0