- De klarar inte värmen, kolla!

Helgen.
I fredags var jag ute med en massa trevliga människor, körde, men det gjorde ingenting, det var bara kul att köra. Hade ju full bil och de var kul när alla satt och sjöng. Stör nmej faktiskt lite på Ludvig. Han är fan mer negativ än vad jag är ju!
I lördags åkte jag upp till Vårgårda, eller vad jag nu ska kalla stället. Linus var inte så glad att se mej. Tråkigt. Kändes inte alls bra att komma upp. Ville ju vara med honom. Det verkade verkligen inte som att han ville vara med mej. Jag kände mej mest i vägen. Hungrig som fan var jag också eftersom att jag inte hade kunnat äta på några dagar. Alldeles för nervös, egentligen inte över någonting. Har samma känsla nu. Är egentligen jätte hungrig men kan inte äta. Ingenting är gott lixom. Fick i alla fall i mej lite mat, det kändes tungt att ta mat en gång till mej jag kände att jag ar tvungen. Skulle inte klara av dagen om jag skulle fortsätta gå hungrig.
Linus var allmänt tråkig och jag ville bara försvinna. Tårarna rann när jag insåg ytterligare en gång att det inte kommer att fungera. Var tvungen att gå till bilen för att samla nya krafter. Ville innerst inne att han skulle komma ut till mej, men jag visste ju att det inte skulle bli så. Satte på mej en tröja och gick in igen. Kunde ju alltid låtsas som att det var bra.
Det blev inte bättre sedan mot kvällen heller när de desperat försökte få tag på öl, jag ville inte att de skulle få det men hur många gånger får jag som jag vill? Så beroende som de var efter alkohol trodde jag aldirg att de skulle vara. Linus ringde mini och de körde till Kinnahult för att hämta öl. Jag tvingades köra tillbaka mot min vilja, det gjorde inte så mycket eftersom att jag ändå bara skulle gilla läget, det var kul och jag skraffade över sångerna de sjöng. Helvete vad det var länge sedan jag var så glad. Linus var naturligtvis full när vi var framme i Vårgårda igen. JAG TVINGADES KÖRA IN! Karin ringde och jag gömde mej för dem. Kände att jag inte ville vara med dem, i det läget kunde jag inte spela någon som jag inte är. De såg så billiga ut och jag kände mej verkligen inte billig. Jag vill kunna vara som dem och det kan jag också, men det här var det värsta jag varit med om, snacka om äckliga raggare.
Pratade med Karin i säkert 20 minuter så jag har inte så mycket pengar på mobilen längre. Linus syntes bara till de tre sista minuterna i vårt samtal. Gick tillbaka och försökte vara normal, men det är inte så lätt när man är ensam bland 20 pers och har Henri Lloyd jacka och  Replay jeans. Hade jag vetat att jag skulle bli kvar där hade jag absolut inte valt de kläderna. Gaphalsen som Kalle hade med sej hem hade visseligen Puma skor. Det var ju meningen att jag skulle åka hem med Linus, men han ville inte köra någonstans (desperat körde han till Kinnahult). Hade jag vetat att jag skulle vara kvar där över natten hade jag tagit med mej mitt täcke och min kudde.
När Linus blev full blev han faktiskt den Linus som jag brukar känna, fast ändå inte riktigt. Han brydde sej på ett helt annat sätt. Kanske bara ska bara med honom när han är full? Tidigare på dagen ville han inte att jag skulle ta på honom och nu gick det jätte bra...
Tillbaka till Kalle ringde jag pappa och sa att jag skulle bli kvar där över natten, hade helst velat åka hem men jag orkade inte köra hem, ville inte lämna Linus. Tog några öl och så var jag med på samma visa. Linus den underbara var nu underbar.
Käkade en tomat mitt i natten och sov så snällt i fotöljen. Kvällen var helt klart bra, hade inte kunnat bli bättre än vad den var förutom att jag hade velat sova bredvid Linus. Det räckte faktiskt med att få ligga en bit från honom och höra hur han andades. LYCKLIG.
Bakis på söndagen och så jävla lite energi som man fan kan ha. Linus stack till stugan och jag orkade inte resa mej så jag blev kvar där till kl 14.00. Frågade Annika efter en macka och energin var tillbaka.
Hade en ensam tid med Linus sen runt 16.00 tiden när Kalle och de andra åkte med Annika till Vårgårda. Det var också sista gången jag såg dem. Följde med Linus ner till Vårgårda och åt lite (fortfarande hysteriskt hungrig) bara av att vara där med honom gjorde mej alldeles varm i kroppen. SNÄLLA ÄLSKA MEJ!
Grät när jag var tvungen att lämna honom.  Det var nästan så att det var han som bad mej åka.
Stannade hos Daniel i en halvtimme och tjötade lite. Gråten i halsen försvann och han gav mej på något sätt nya krafter.

Måndag.
Gick inte upp förr än 06.18 jag duschade en jävla lång dusch för att förjäves försöka bli varm. Frös när jag lämnade badrummet. Svinkallt. Orkade inte äta frukost så jag la mackan i bilen. Drack lita a-fil och fick lite enerig. Det är jobbigt att duscha när hela kroppen skakar efter mat. Hann egentligen inte med håret och inte sminket heller, kom iväg när klockan var 07.03, tre minuter försent.
Körde lagligt hela vägen till Berghem då jag insåg att jag började få brottom, skulle det vara mycket folk i stan på morronen ville jag ha tid på mej. Tur som fan att jag ökade farten för i första rondellen, fyra kilometer kvar till Borås var det stopp. STOPP. Det var då 20 minuter kvar tills klockan skulle slå 08.00, var där 07.54 och hade inte tid att byta skor eller äta min macka. Snabbt upp och så började dagen.
Presentation av instruktörerna och ett program över dagen.
Presentation av alla nya
...och så fortsatte dagen.
45 minuters lunch som blev en timme och 15 minuter.
rast
rast
rast

Ska jag berätta kortfattat om min dag så har den varit väldigt slö. Det har inte hänt så mycket, men va fan, det är betalt och jag längtar tills i morron, ser fram emot att få träffa alla igen!

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0