Aj fan, det kliar i ögat.

Träffade äntligen Linus igen. Det kändes helt jävla underbart. Tråkigt att det inte blev så bra i Borås...
Daniel var jävligt full i alla fall och som vanligt gapar Karin i bilen när vi ska hem. Annars var det faktiskt en helt okej kväll. Linus bjöd hela kvällen och det var faktiskt bra, slapp bli av med pengarna.
Det var inte någon hysterisk händelserik kväll förutom att Linus är en underbar kille.

Tänker på det han sa... Vad som kanske händer nästa helg =S

Lördag
Linus ville inte åka till Daniel så vi fick Diana till att köra oss till Kullaberg och det var också kul. Tills jag blev lite förbannad och det gick ut över Linus. Blev nog mest arg för att Timmie inte tog hand om Karin så vi fick släpa på henne. Inget fel med henne men jag ville ha kvällen för mej själv med Linus. Förlorade säkert 2 timmar utan honom den kvällen. Sen var jag trött och hungrig.

DGW-Daniel(la) Goes Wild! säger (19:44):

hehe joo jag hörde de, men linus tyckte att det var alldeles för lite folk

Kände att det blev ltie mycket dricka sen i slutet, allt tog typ på en gång och jag såg inte vart jag gick när vi skulle in till Linus sen.
Saknar honom. Han är så vacker.

Idag har jag bara varit på jobbet och hatat måndagar typ. Det är så segt att jobba eller överhuvudtaget uppleva måndagar. Efter jobbet åkte jag och bytte byxorna, eller ja, jag fick en ny knapp till dem. Hoppas att Linus blir glad nu. Sen tog jag vägen förbi Fritsla och fixade en tid till Linus för klippning. Vill han inte ha den tiden så får jag ringa henne. Ska bara få tag på Linus också.
Sen skulle jag handla lite, men det fick fan gå fort för jag har nog aldirg varit så kissinödig någonsin. Sandra svarade inte när jag ringde så jag sprang in på toa när jag kom hem.

Nu ska jag göra det sista på dagen, nämligen packa ihop min mat och så ska jag hoppa i säng.
Godnatt.

eea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0