Dummare jävel får man fan leta efter

Fy fan, den här dagen har verkligen inte varit bra. Vill bara sova och vänta tills det blir bättre tider. Fy fan va arg jag är!! Kan inte prata med någon utan att vara utrevlig. Hade världens konversation med utbildaren idag om uppsägan på ett abonnemang. Bara för att jag var trött och på så konstigt humör.

Det var inte bättre när jag skulle hem. Tänkte att jag skulle byta halvljuslampa på bilen men det finns fan inget ställe i världen som har den lampan som jag vill ha tydligen. Var hemma halv 7 bara för det.

Fick precis reda på att Linus inte vill träffa mej på vardagarna heller... Hur fan ska detta sluta!!!


ARG, TRÖTT, LESSEN och ONT i MAGEN.

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0