Everytime i see you in my dream.


image27


På jobbet idag också, känns som att det är skola för det är rast hela tiden och så får vi slut tidigare. Hoppas att vi får sluta tidigare i morron också för så fyller Daniel 18 år!!!!!!!!!!!!!

Vill gärna följa med honom när han ska tatuera sej så jag hoppas att jag ska hinna det. Ska kolla med honom snart hur det blir. Skulle vi bowla? Ska ju med honom på fredag också, tror jag, om jag inte ska med Amanda till Göteborg.
Skulle gått och lagt mej för en halvtimme sedan, men hum, det har jag inte... Lovade ju min kropp det i morse. Men det gör ingenting. Jag är van att bli sviken nu så.

Pratade med Linus i telefon i typ tre omgångar. Min telefon är lite cp. Det kändes bra, jätte bra faktiskt. Vet inte varför mej jag är lixom en annan människa. Jag vet att det inte kommer bli som det en gång var mellan oss och jag håller sakta men säkert att dra mej från honom. Tyvärr, för han är en helt underbar människa. Att veta att han inte är kär i mej gör det svårare för mej att motivera till att spara mina känslor. De springer lixom i från mej utan att jag vill det. Jag får lixom ingen respons från honom heller längre. Känner inte att han är med mej längre. Han känns mer som en kompis eller ett strul. ='(

Förlåt om du får läsa det här. Jag vill inte att du ska tycka mindre om mej!!

Nä fy, nu måste jag sluta sätta i mej chipsen.

Gjorde någonting dumt igår. Något som jag borde ångra, det är ju bara 100 spänn, men det är någonting jag har blivit utnyttjad på. Mitt klant tycker inte om att Linus inte ha pengar på mobilen så jag laddar den. Det känns verkligen som det han en gång sa till mej då det gällde Evelina. Hon ville att... ja, Linus, du kan hela historien själv.

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0