fan.

eea.ängström. säger (22:03): linus har tröttnat på mej. han sa det precis.
Jessica (F) - it's time säger (22:05): jasååå? ,..vaddå då?
Jessica (F) - it's time säger (22:05): måste ju ha hänt nåt
eea.ängström. säger (22:05): ja, jag är felet
eea.ängström. säger (22:06): jag är så jävla dum mot alla känner jag. inte konstigt att ingen vill vara min kompis eller pojkvän längre
eea.ängström. säger (22:07): jag vet inte vem jag ska prata med längre

En idiot som mej borde inte få ha en plats på jorden. Jag är ond, precis som i sagornas värld. Jag ska utplånas. Varför är jag som jag är?! Jag tycker inte om mej själv för det. Kan inte göra någonting mer än att gråta. Tycker inte om att jag gråter heller, vad är det för fel på mej?!!!
Varför finns det inget vätt i mej? Jag är ett jävla pucko, ett jävla missfoster.

eea.ängström. säger (22:21): jag har lovat att göra det också
Jessica (F) - it's time säger (22:21): bra,.. !
Jessica (F) - it's time säger (22:21): för du vet ju sj hur e d e att vara där linus e
eea.ängström. säger (22:21): ja. jag vet.
eea.ängström. säger (22:21): hade jag varit honom hade jag dumpat mej själv för länge sedan

Jag har alltid vetat att jag är konstig, jag vet att det är någonting med mej som ingen vet eller jag själv. Jag vill vara som alla andra. Jag vill också vara god, som i sagorna, varför kan jag inte vara det? Jag vill så väl men det finns ingen som vill vara mej nära.
Vem är jag?
Var kommer jag från?

Det känns som att allt är slut. Jag har egentligen ingenting att leva för. Varför lever jag ens? Jag orkar inte leva. Men jag är inte stark nog att ta livet av mej. Det finns fortfarande saker jag vill uppleva. Pappa tyckte att jag var dum som tänkte resa utomlands själv. Men han förstår inte, han förstår inte att det inte finns någon just nu som vill följa med mej.

Jag har förlorat den mest underbara människan jag någonsin har känt.

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0