fan.

helvete kan jag ju börja med att säga.
tårarna bara rinner.
jag gör det inte med flit. Det finns ingen som jag tycker så mycket om som honom. Det finns ingenting annat som gör mej så hel som han gör mej. Jag tycker mycket om honom. Jag måste helt enkelt börja om från början igen. det är ju självklart att han vill snusa, det är ju hans grej. Vill han göra det så får han göra det självklart. Han är perfekt om han inte skulle snusa och röka, men man hittar aldirg någon som är perfekt. jag vill i alla fall inte göra det. jag tycker inte att det är äckligt att han snusar ens. jag håller faktiskt med honom när han säger att det är hans grej. För det är det faktiskt. jag kunde aldirg se honom utan snus när jag blev tillsammans med honom. det var lixom han och snuset jag blev tillsammans med. Jag har faktiskt tyckt att det var en del av honom. jag blev faktiskt väldigt förvånad över att han slutade för att jag sa till honom. Det var nog där allt började. Det var då jag förstod att han verkligen på riktitgt tyckte om mej och att jag faktiskt kunde ha kontroll över honom, detta var någon som tyckte om mej. Jag har faktiskt alltid känt mej älskad av honom.
När man träffar någon så strävar man efter en människa som är perfekt, i alla fall jag, då försöker man ändra på den så att den är som man egentligen vill ha sin dröm,det är säkert därför alla förhållanden tar slut.
någon har printat in i min hjärna att det inte är bra med cigaretter eller snus, det är det som har fått mej till att aldirg börja. jag tror inte ens att jag hade provat om det inte hade varit för den gången Jocke ville göra slut med mej första gången.
Jag har verkligen fattat att jag har gjort fel. Jag har redan ändrat på mej. Jag är lessen för allt jag gjort och vill helst ha det ogjort. Jag vill ingenting annat än att han ska vara kär i mej igen. Jag vill vara lycklig med honom igen.

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0