mammas dag idag.

image22
Påväg hem från Linus i lördags 07-10-13 kl. 18:17

  image24
image23
Mamma fyller år idag. Hemma själv. Fick precis Frida att skolka för att jag är på  sådant himla shopping humör, vill gärna köpa de där byxorna. Tittade på hotell i Vårgårda och i Alingsås precis, det finns inget ledigt nu denna veckan. Det betyder att jag inte kan åka till Linus för att bara träffa honom. Så är det. Han jobbar föresten om duHatar undrade vart han var, det är ju måndag nu. Hatar måndagar, men denna måndagen är inte så jävlig. Frida ska ju med mej till Kungsbacka.

Tänker fortfarande på vad Linus sa igår, känner mej verkligen som en idiot. Jävla pucko är vad jag är. Tack för du sa som det var. Det fick mej verkligen till att tänka. Så länge han älskar mej så är jag glad =D
Men det kommer nog bli så att vi inte kommer att träffas så mycket på helgerna heller. Tyvärr. Men jag förstår om han inte orkar vara med mej hela den tiden han är hemma. Fattar att han inte vill att jag ska vara med hela tiden, även om jag så gärna vill det. FÖRLÅT FÖR ALLT!!

Nu börjar det bli bråttom för lilla mej så nu ska jag duscha en jätte snabb dusch =P

Love ya!
eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0