Mobile Connect.

image19 image21


Nu har jag jobbat en vecka i Göteborg, saknar det faktiskt liiiite, men det är väldigt lite, anledningen till att jag saknar det är ju för att jag har träffat en trevligt kompis och att få tiden att gå.
Kan inte berätta längre vad som har hänt men det var kul att vara med henne.

- Måndag. Följde med fältsäljarena och bestämde att vi skulle fortsätta tillsammans.
- Tisdag. Utbildning och sen skulle vi titta på när de jobbade ytterligare en dag.
- Onsdag. Utbildningen färdig och vi skulle prata med vårt första folk, det var jävligt mycket flum och jag flabbade så jävla mycket, kul så in i helvete.
- Torsdag. Hämtade mat till fältsäljarna och vi åt på ett ställe som smakade illa, springnota fick det bli. Flabbade hela vägen ner så jag fick så jävla ont i magen. HELT KLART VÄRT DET ! =D
- Fredag. Fick sålt ett abonnemang och skolkade hela dagen med popcorn och en modevisning i Nordstan.

Saknar henne faktiskt, det var faktiskt kul.
Sökte jobb på Proffice igår, hon ringde upp mej idag och jag kanske ska komma på en intervju. Tyvärr får man bara 80 spänn i timmen. Men det verkade vara ett kul jobb så kan Linus ta sej härifrån. Behöver ju inte träffa honom då.

Vet inte hur jag ska göra till helgen heller, tänkte i alla fall lägga lite tid med Linus men det verkar inte som att det blir så nu, skit i honom!! Åh, så jävla arg jag blir bara jag tänker på det. Men men, vill han inte så kan jag inte göra någonting åt det.
Kanske ska träffa Jessica idag också. Hon slutar jobba kl 15.00, då ska jag och mamma åka till Kållered och hämta teven. Så jag träffar la Jessica lite senare. Då får jag i alla fall lite att göra idag.
Pappa hjälpte mej med bakluckan idag också. Han tyckte att det var dåligt att Linus inte hade fixat det för det var så pass lätt. Försökte försvara honom men det blev bara värre. Då tyckte pappa att han var lat i stället. Han hatade visst sådant folk. =S
Han sa att det bara är Frida som kommer gå en egen väg och jag och Adina kommer försvinna med polkvänner. Hum... Det är ju precis det jag tänker göra =S Jag sm tänkte spara Linus så länge jag levde. Men det verkar inte vara en sådan bra idé längre. =S Hur fan ska jag göra ??

Fryser.

Fan, nu går jag nog fan ut. Mamma blev sur får att jag inte ville följa med henne ut, men jag vill inte gå!!!!!!!! Jag vill fixa bilen. I morron kanske jag kan ta i tu med bakdörrarna och sen på torsdag kan jag ta lampan som är paj. Eller så sparar jag det tills det blir helg. Då kan jag ju hålla på utan att bli störd.

Vad ska du göra i helgen?

(märks det att jag undviker att skriva om Linus? tycker ändå inte att det finns så mycket att skriva om honom nu ändå)

Tycker du att jag är elak? Det tycker jag också, elak som ett jävla svin, när kommer domen? Förlåt, men jag gör det med flit.

eea.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan va ledsen jag blir när jag läser detta inlägget. Vi hade så jäkla kul den veckan. Varför bor vi så långt ifrån varandra och varför har jag inte körkort????? Vi måste fixa detta på nått sätt!

2008-02-19 @ 17:58:12
URL: http://amandamars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0