Transcom.

Jippi! nu har jag fått ett jobb, ett i Borås som jag tycker verkar jätte kul =) Sökte jobbet i måndags var på första intervjun i tisdags på proffice och var på gruppintervju i går, sen ringde de senare på eftermiddagen och berättade att jag hade fått jobbet :D:D fatta att jag var glad!

Adina är fan dum i huvudet. Hon slet ut en sida ur markbladet som jag kollade på och så sa jag till henne, då hällde hon mjölk över hela mej och då tog jag glaset och kastade det på henne, bara för det fick jag ett jack i pekfingret och sår på alla andra fingrar, fan det är jobbigt att böja pekfingret.

Har precis överförst ytterligare 1000 spänn till Linus, hoppas som fan att jag en dag får tillbaka dem. Jag har inte så mycket pengar kvar nu och de ska hålla i tre månader =S Det kommer de fan aldirg att göra.

Nu ska jag åka till Amanda och ha det trevligt för en gångs skull.

Träffar inte Linus någonting denna helgen. Synd synd. Får la se vad som händer.

Jävla anorektiker!!!!

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0