En flod full med tårar.

Fy va hemskt det var att prata med honom igår natt... Jag vill så gärna att det ska vara bra mellan oss... I morron har vi varit tillsammans i 10 månader och vi kommer inte ens träffas. ='(
Jag bara gråter. Fan, helvete, detta är nog slutet mellan oss. Jag vill fan inte det! Jag tycker så jävla mycket om honom. Han är som en ängel.
Men vill han inte mer så kan jag fan inte göra någonting åt det heller. Mamma säger att det inte funkar att hålla på så och att varje gång vi ses så är vi osams. Så är det faktiskt inte.
Var med Frida och Ludvig en stund igår efter att jag lämnat Daniel, fan va jag saknade Linus så. Min, än så länge, min Linus. Jag vill så mycket som inte funkar. Hur fan ska jag göra ?? Mitt liv kommer att gå under om jag inte får ha honom kvar. Vill inte gråta. Vill ingenting. Vill bara få pussas med honom. Älska honom. GUD HJÄLP MEJ!
Fy fan va jag saknade honom igår, jag ville så gärna bara se honom. Bara få känna på honom. Han känns inte längre som min, han tänkt på det hela dagen idag. Han kanske är med någon annan. Fan, hemska tanke. Tårarna är fan aldrig långt borta nu för tiden.
Nä, fan, jag måste få någonting annat att tänka på, åker en sväng till Jessica.

Snälla Linus lämna mej inte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0