jobbigt.

Vet inte vad jag ska skriva ens, det finns helt enkelt alldeles för mycket att skriva. Jag tycker alldeles för mycket om Linus just nu, det är fan jobbigt. Jag vill inte gråta men jag vet ändå att jag kommer att göra det i morron... Om jag nu hinner träffa honom. Hoppas verkligen på det. Får helt enkelt hoppa över sminket.
Fan va jobbigt det är!?

Kommer knappt ihåg vad vi pratade om igår, men jag fick mej själv jävligt lessen. Djupt lessen. Sa saker som jag inte ens tänk på innan, det bara kom fram lixom. Fan fan fan!! Jag hatar att det är så här!

I morron ska i alla fall jag och Hugin åka till Sthlm. Hoppas att jag har mindre känslor för Linus då. Jag vet att de kommer att svalna men frågan är ju hur mycket och hur snabbt. Bara jag inte mår så dåligt när jag är i Stockholm.

FAN! Jag hatar det !!! Varför ska det vara såhär! Jag vill vara sådär lycklig igen. Inte hela tiden bli olycklig!!

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0