Liseberg.

Vaknade massa gånger igår natt. Drömde typ varje gång att vi var på Liseberg, tyckte att det var jätte synd att vi inte kunde åka dit. Sen när Linus vaknade så åkte vi till Liseberg och det var det bästa jag har gjort på väldigt länge! Jag tyckte att det var helt underbart att vara med Linus själv en hel dag och vi gjorde någonting! Det var verkligen länge sedan det hände. Åh, va kär jag är! Det är jätte jobbigt. Kunde inte hålla tårarna borta idag när han skulle åka så mycket som jag tycker om honom! Han är så jävla speciell. Vill ha mer av honom. Tycker inte om att jag inte kan vara med honom längre, jag tynar fan bort varje gång. Jag krymper ihop som ett russin och gråter så jävla mycket inombords när jag vet att det är ett år och tre månader kvar innan jag kan få en puss av honom varje dag.

Jag hade i alla fall kul på Liseberg och i morron ska jag börja på ett nytt jobb i Göteborg.  Körde hem krätet till syster idag också, jag sa att jag inte skulle göra det men kunde inte lämna henne där.
Kan du snälla sluta på doggy?



           

Kommentarer
Postat av: frida

så älskad jag känner mig

2007-10-01 @ 14:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0