Mardröm.

Nu är det måndag, längtar till i morron. Då har känslorna lagt sej lite igen. Tänker inte så mycket på honom och så saknar jag honom inte lika mycket.
Satt ett bra tag igår och snackade med Adina och Frida. Det var länge sedan jag var med dem så.. Det kanske är bra att vara ifrån honom lite. Så han får lite utrymme. Jag kanske inte ska vara på honom så... =( Självklart saknar jag honom.
Det är fan kärleksbekymmer i familjen nu kan man säga. Frida har precis avslutat ett förhållande, mitt håller på att tramla i bitar och Adina håller på att påbörja ett förhållande, så man kan ju säga att den som är gladast borde vara Adina, men jag tror faksitkt att vi alla ligger på samma nivå. PROBLEM!

Jag vill inte ha sådana, men utan dem skulle ingenitng kännas bra heller.

måndag:
tisdag: LIDL
onsdag: GRIND
torsdag: LIDL
fredag:
lördag: LIDL
söndag:

På lördag ska jag i alla fall supa, Karin ville ha med mej ut så jag ska följa med henne.. Linus sa att han inte skulle komma hem i helgen ändå så jag kan ju supa huvundet av mej och vara bakis på söndag så försvinner helgen snabbt. Vill helst av allt att vi ska träffas men jag får vänta tills det blir bättre tillfälle =)

Snackade med Jimmy om det igår också och det är faktiskt jag som har resunerat fel. Helt klart. Så jag får hålla humöret uppe och leva med att jag inte kan träffa den jag älskar ofta nog. Det kommer väl hoppas jag.

Kärleken fortsätter...

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0