Tanke.

Fy så jag har funderat, men nu börjar det änna lägga sej lite. Tänker inte på honom så mycket längre, känner mej faktiskt redan singel. Visst, jag kommer bli JÄTTE lessen när jag lämnar mej. Men vad ska jag göra. Jag kanske inte gråter lika mycket. Som jag sagt tidigare så glömmer jag om jag inte får träffa honom. Tycker att jag har varit jätte duktig som inte har skickat något onödligt sms till honom nu i dag och i går. Vet ändå att jag inte får svar. Att jobba gör faktiskt saken bättre, jag har fått nya referenser och jag kan umgås med någon jag känner på Hällsnäs. Nu har jag tyvärr inga fler tider, men det bodar nog gott för mej i alla fall. Lidl i morron igen. Helt okej, kanske träffar någon kul att jobba med. Typ Tobbe. Han som skickade massa sms när jag bowlade =D det är faktiskt lite kul att han sms flörtar med mej när han själv är upptagen. Haha, skulle hans tjej få reda på att han vill att jag ska komma hem till honom och sova där med honom skulle hon nog bli ganska arg. Hade jag också blivit. Men jag vill inte sova där, jag sover alltid hemma när jag kan. Mamma ville inte hämta mej på lördag så jag får sova hos Jessica. Linus kommer ju inte så allt kan ju hända.
Karin frågade om jag skulle hänga med nu i helgen nu när det är Skene Marten, men jag åker hellre till Jessica och träffar lite gammalt folk. Ska till Järntorget i morron och deala lite. Visade sej att jag visst började kl 6 på lördag =S, jaja, man lever bara en gång.
För att tänka ännu mindre på Linus så ska jag paja bilen nu tänkte jag. I alla fall kolla om jag kan få in elhissen i bilen. Jag är korkad så det kanske inte funkar, men va fan ska man göra när ingen vill hjälpa =( Värsta fall får jag väl lämna in den.
Hugin är helt tokig. Tack Daniel för att han fick komma hem till dej och sova lite. Han kan ju inte sova nu när Stina är som hon är. Thomas kunde ha honom hos sej också, men jag vet inte om jag kan lita på att Hugin får det bra om jag lämnar honom så han får vara hemma.
Jaha. Fan, tankarna fortsätter vimla. Orkar egentligen inte ens tänka på honom, men va fan, jag kan inte stura mej själv även om jag försöker det genom att inte äta.
Jävla mat. Bilr illamående när jag tänker på honom och tappar hela aptiten. Fick i mej lite spagetti nu när jag kom hem, jag kände att det var panik och att jag skulle trilla ihop om jag inte åt någonting. Har jobbat 8 timmar utan frukost, lunch eller rast.
Jag är fan anorektiker, i alla fall när det är situationer som denna. Jag ville inte uppleva den igen, trodde verkligen på att de skulle vara jag och Linus för alltid. ='( fan, nu tänker jag för mycket på det igen. Börjar gråta bara för det. Jag får hela tiden undvika bilder och musik som påminner om honom för att jag inte ska börja gråta. Helvete va jobbigt det är. Ska aldirg bli kär igen!!!
Fan va jag kommer hata den människa som får Linus efter mej. Jag kommer verkligen göra det värsta för henne. Kommer bli så fruktansvärt avundsjuk.



I understand that there's some problems
And I'm not too blind to know
All the pain you kept inside you
Even though you might not show
If I can't apologize for being wrong
Then it's just a shame on me
I'd be the reason for your pain
And you could put the blame on me.



Mat denna veckan:

måndag: frukost, fika med mamma
tisdag: lunch i skolan
onsdag: tre kakor
torsdag: en tallrik spagetti

Arbete denna veckan:
måndag:
tisdag: LIDL
onsdag: HÄLLSNÄS
torsdag: HÄLLSNÄS
fredag: LIDL, ORION
lördag: LIDL

Ska hålla maten minimal, ska se om jag klarar mej på bara frukosten. Det tror jag, lätt att jag kommer, men problemet är i så fall på lördag morron på LIDL, jag kommer ju aldirg orka om jag inte äter, men va fan. Har ingenting att leva för ändå.

Det jag skriver här kommer från mina tankar. Det är äkta och jag vill inte att någon ska tycka synd om mej för att jag inte äter. Det är bara så, jag är sådan när jag är deprimerad. Det går över, men jag kan lova att detta kommer ta längre tid än Pavarotti och längre tid är Jocke som var typ en månad.
Halsbandet jag fick av Linus kommer jag att gömma och glömma. HELVETES JÄVLA LIV!!!!!!!!!!!! Måste det ta slut ?!?!?! ='( ='( ='(
Kan inte låta bli att fälla en tår över allt jag älskar med Linus.

Orkar inte skriva längre, jag kan inte gräva för djupt i hjärtat, vill inte att någon ska se att jag gråter.

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0