image36


Jag och mamma köpte soffa på IKEA i går. VI hade kul =)
Först var jag på anställningsintervju för LIDL i Majorna. Det gick faktiskt jätte bra. Över min förväntan. De hade gätt mej kontrakt på en gång om jag inte hade haft ett annat jobb. Men tänk. Hur många är det som bara jobbar på ett ställe i min ålder om tjänster bara ligger på 50%? Det är inte så många.

Sen åkte vi till IKEA. På vägen it var nog roligast. Roliga bilister gör så att man bli glad. Fem killar i en röd 740. HAHA!! Eller hur mamma ?!?!! :D Det blev en del omkörningar.


Fick hjälp av Frida och pappa att bära in den i lägenheten, sen så fikade vi på golvet. Mamma och pappa fick slåss om muggen, för det fanns ju bara en. =D

PÅ fredag kommer äntligen Linus om inget oväntat händer. Ledig idag en går de andra två dagarna fort.
KOM PÅ LÖRDAG !!! INFLYTTNINGSFEST!!


image37

image38


eea.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag är för snygg för att vara med på bild ;)
mamma fick inte vara med. är hon för ful då :)? (mamma frågar)

2008-03-12 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0