2009-04-01 - skor!

Jippi!
Köpt ett par skor till, eller ja, det var ju ganska länge sedan nu.
Har inte skrivit på ett tag då hela livet vände sej upp och ner för en stund. Sen har jag jobbat massa (känns det som i alla fall).



Skorna hittade jag på Visko i Skene. Tillsammans med Sara inhandlade jag ytterligare till par Replayskor. Har dock ingen bild.
Nu ska jag (forhoppningsvis) på dejt, om du inte dejten har glömt bort mej. Hoppas inte det. För nu sitter jag här och är skit nervös. !?!! Va fan är det att vara nervös över egentligen.

SOL idag. Har fan sovit bort hela dagen dock. Men va fan. Ledig i fem dagar nu förhoppningsvis. 

Dax för kläder, skor och smink!

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0