2009-04-03 - Ibland blir det verkligen inte som man planerar.

Jippi!
Fick löst bilen idag. Jag är fan inte så jävla korkad som folk tror ibland. Löste mitt bilproblem alldeles själv. Eller ja, Rickard hjälpte lite. Ville egentligen bara att han skulle konstatera samma fel som jag hittade med bilen.
Vad var det nu de kallade de på Volvo? Ljusomkopplare?! Ojojoj. Det var i alla fall den som var trasig, en ny sådan och en erfarenhet rikare skrapade det till i botten på månadens kassa och blev 480 kr fattigare.

Hittade nya kläder idag IGEN! =S
Ville vara fin till min första dejt på 1000 år. Blev inte så mycket av det så jag får väl hitta ytterligare kläder i morron och hoppas på en lyckad dejt i morron.

Ska jobba med mamma i morron, har inte jag något emot. Hon hjälper mej och självklart ska jag hjälpa henne.

A  och F är i Norrköping hela helgen! Hur ska jag klara mej utan dem! Får hoppas att de fyndar lite och tjänar massa pengar.

Puss och nattttttti

eea.
- Lev lyckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0