2009-04-09 - Shit!

Det var tur att jag sov så länge igår. Det blev mycket att göra i natt!

12 inbrottslarm
1 störning
2 spikningar (någon som hade försökt bryta upp en dörr!)
1 brandlarm
1 skottlossning

Jag har inte med så många skolor de första sex timmarna kan jag säga. Sen när allt lugnade ner sej var jag så uppe i varv så jag nästan sprang runt skolorna. Sen blev jag bara skit trött och kröp fram i mörktret. För er som inte vet så kan jag även tillägga att det regnade hela natten fram till klockan 4.
Bra vindruterorkare är A och O.



När jag kom till spikningen hade stackarn stått och väntat på mej i en och en halv timme! Hon tyckte att jag var en tuff tjej som inte var rädd för smuts. Så tänker man bara: ''Va fan det är inte alla idioter människor som jobbar med det heller''. Det gick fort, och på en halvtimme var dörren som ny. Ibland är jag bara för bra.

Så nu är det en ny natt som väntar. Nya larm och nya ronderingar.

eea.

Kommentarer
Postat av: frida

jag gillar dig

2009-04-10 @ 01:22:34
Postat av: adinA

go go tuffa linnea! :D

2009-04-10 @ 20:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0