2009-04-19 - Varför mår jag hela tiden dåligt?

Idag ska jag fan jobba, skiter i hur jävla illa jag mår. Sitter här och pimplar hallonsaft som mamma har gjort.

De ringde från Skandia och frågade hur jag mådde, gulligt av dem.

J K har inte hört av sej idag heller, vi skulle ju myst och kollat film idag, visserligen ska jag jobba, men mår skit så har ju faktiskt all rätt att säga nej. Dumt bara att smitta någon annan.

Måste till Borås och hämta hem 740in också, My kom ju och hämtade oss i natt. Försöker ragga upp någon som kan köra. Frida skulle ju ta hand om fransken och Adina ska till Danmark och se Per Gessle.

Lämnade skivan till honom som jag länge velat göra, nu hör han inte av sej, haha, vilken flopp av mej!! ;P

Nä, dax att hitta färdmedel till Borås, måste ha hem bilen innan jag ska iväg till Göteborg.


eea.
- What goes around comes around - Av egen erfarenhet i går! PISS OF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0