2009-08-02 - Mantorp

Helt jävla otippad helg. Det blev absolut inte vad jag hade tänkt skulle hända i alla fall..

PM frågade om jag ville hänga med till Mantorp, trodde verkligen han skojade med mej först men jag följde med ner. Var väl lite berusad när jag svarade ja. Annars hade jag nog inte sagt någonting.



Sen på kvällen åkte vi till Norrköping på en bilträff, det var hur mycket bilar som helst och skit kul. Jobbigt bara att folk tar en som fjortis bara för att jag är blond. Funderar alvarligt på att ändra det snarast. Brunt kanske?

 


L ringde mej 20 ggr i natt, nej jag skojar inte, det var verkligen så många samtal när jag vaknade. Han gjorde mej verkligen jätte lessen.

Vaknade typ alldeles för sent idag. Tänkte betala mina räkningar... (lite sent). Då visar det sej att internet inte fungerar. Kom väldigt snabbt på att jag hade sagt upp det i under allt sörjande efter L för tre månader sedan. Ringde bredbandsbolaget och frågade om jag kunde få det tillbaka, men det fick jag inte, fick teckna nytt avtal och vänta i 2-4 veckor innan jag får tillbaka bredbandet. Typiskt mej säger man då.
Fick tag på Frida då jag fick låna bredband av E. Hon kom hit med mobiltbredband och hon följde med till T och tittade på när E bytte bromsar.
Sen åkte vi till Hulta och begärde vräkning eftersom att hon som hyr lägenheten inte har betalat hyra på två månader.

Följde med E och dem till McDonalds efter Pizza.

Hoppas verkligen på att få mitt körkort om två veckor, och jag hoppas på att få behålla mitt jobb och att bilen är klar på tisdag.


eea.
- Blir lessen när folk nära mej inte tycker om mej. Det sticker i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0