2009-08-13 - Körkort

Alla vet redan om det så det är ingen idé att lossas längre.
Jag har inget körkort.


Fick beslutet igår och idag är det överklagat, tack vare mamma. Hon är världens bästa människa och vill alla bara väl.
Nu när man mår så här jävla dåligt så vet man verkligen vems ens riktiga vänner är och vilka som bara finns där.

Tack alla mina underbara vänner och familj.


Nä, nu tänker vi inte mer på det. I morron är det äntligen helgen jag har längtat efter.
Dock blir aldirg någonting som man planerar. Bilen följer inte med ner så jag saknar förarbevis och Adina och Frida ska jobba eller hur det nu var.
Det gör ingenting. Jag ska åka ner med Perra och kommer bara vara i Vallåkra på söndag. Sova? Vet inte. Gör jag nog inte. Vet inte ens hur jag ska komma hem, men det är ett senare problem.
Hade jag fått som jag velat hade jag såklart velat vara i Vallåkra hela tiden och kommer absolut åka dit om det inte blir kul för det är ju där alla mina söta ''kontakter'' kommer att vara.



Geiros:
- Nu är din drömmande sida framme.
Jag:
- Ja, Det är den alltid. Måste ju drömma för annars kan man ju inte låta den gå i uppfyllelse.
Geiros:
- Där sa du någonting som är väldigt sant. Positivt tänkande :D


Åkte med Sara och Myh tillbaka till Tostared för att hämta Tobbe och Josef sen på natten efter att jag läst beslutet . Efter lite tårar och så så hade vi faktiskt jävligt roligt på min matta. Vi började snacka om snoppar, om hur det ska se ut och inte. Sen kom kondomerna fram och Myh och Sara hade jävligt kul åt de där. Ibland är det bra att man fortfarande har kvar dem!

  


eea.
- nu ska jag byta efternamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0