2009-02-11 - Behöver nog en ny kamera.


Bilden är tagen precis innan Jönköping, påväg hem från Eskilstuna.

Ringde Linus precis för att jag ville se lite på bilderna. Men fan så klart hade han tagit med sej den. Behöver nog skaffa mej en egen kamera.
Blev lite arg på honom häromnatten också så jag kastade sönder telefonen. Men med lite tape är den hel igen.  Eller ja, nästan hel i alla fall. Måste nog limma ihop den för att den ska se ut som den gjorde förut.

Nu kom Hugin me. Han vill nog att vi ska gå ut. Får väl offra mej då. Haha, nä, men det är bra att komma ut och få lite luft. Har bara tagit 69 steg idag (enl stegräknaren på telefonen).

Blev väckt kl 07,48 i morse av att det ringde på dörren, registrerade inte vad det var först men insåg sedan efter att de fått ringa på dörren två ggr att det var till oss. Jag ringde ju och felanmälde stopp i avloppet igår. Gick å  la mej igen när de var klara.

Nu ska jag och vovven ut och leka i snön.

Hittade jobb: 0
Sökta jobb: 0

- What goes around comes around
eea.

Kommentarer
Postat av: Ida UNG MAMMA

HAHA JA HAN KAN VARA RIKTIGT DRYG. DET ÄR DET SOM ÄR ROLGIT MED HONOM, MAN FÅR SKRATTA ÅT ALLA HANS CITAT!

www.gotteochvi.com

2009-02-11 @ 13:51:40
URL: http://www.gotteochvi.com
Postat av: MANDO

Usch jag blir så ledsen när jag läser din blogg gumman =( Saknar dej!

2009-02-11 @ 21:18:08
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Patricia

tack för tipset :) ska faktistk kolla lite på det, men ska söka lite privatägda lägenheter här i mark med :)

2009-02-11 @ 23:16:56
URL: http://patriiciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0