2009-02-22 - Fy fan, inte mycket som kan bli bättre





Tjoho!
Köpte bilen och fick sålt min. Det blev inte den svarta, jag fick en blå av mej själv i stället.
Dumma mamma och pappa som inte tror att jag ger tillbaka pengar som jag lånar. Jag fick ju fan sålt min bil innan jag ens behövde låna Fridas pengar.
Tog mej en present av Linus också, men den kan jag gått få. Dumpventil om någon undrade. Han har fått så mycket av mej så jag kunde allt få den av honom.
Satt här också funderade på om jag skulle bygga ljud i bilen, såklart blir det DLS. Först måste jag ha pengar till det, men mycket jobb så löser det sej.

Nya bilen:
Volvo V70 -98
18 300 mil
T5 r-optik
Mörkblå
Manuell

kolla bilen på: http://www.garaget.org/eea/

Undrar när Frida ska ringa, hon ville ju åka till Uddevalla och kolla på bil. Hon kanske har ångrat sej nu.

Så var det äntligen dax för Vu2 utbildninng. Hämtar bilen i morron efter att jag varit på kurs. Dumma Transcom kan ju fan brinna upp, helvete heller att jag kommer att gå dit.

eea.
- What goes around comes around

Kommentarer
Postat av: a

kunde inte ha sagt det bättre själv!

brinn upp!:<

2009-02-24 @ 12:01:08
Postat av: Amanda

Tack =) Känns jäkligt skönt. Aa du, snart tkr jag!! Saknar dej hjärtat!

2009-03-01 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0