Snö hela natten.

Första dagen på väldigt länge som jag hade riktigt kul.
Jag gjorde inte så mycket men jag fick vara med och det gjorde att jag blev på riktigt bra humör.

Vi var ute och sladdade typ hela kvällen och halva nattten igår. Stackars hund fick vara hemma, men han mådde inte dåligt av det.
Blir så kär i Linus när han är så snäll.!
Hoppas att det kommer fler dagar som denna och att jag får följa med fler gånger!

Orka jobba på Transcom, vill sluta där, blir så grinig när det inte finns några nya jobb att söka, blir ännu mer grinig när jag vet att det är typ 5 000 andra idioter som söker samma tjänster som mej. Men jag har faktiskt sökt jobb, bara en sådan sak ska man vara stolt över !

Jag vill ha en katt och en till hund.
Katt kommer nog före, mamma dödar väl mej om jag säger till henne att jag vill ha en till hund. Fick nämligen hem hundtidiningen idag. Blir lite lätt lessen när jag läser om alla utställningar om inte längre är möjligt för mej och min Hugin.


eea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0