Finns det ett liv efter döden?

Även om jag skulle vilja skada mej själv så vågar jag inte det.
Ibland känns det som att det skulle bli bättre då.

Eller att det skulle vara mycket bättre om jag inte ens hade varit kvar på jorden.


Jag vill vara så glad så att jag skrattar så mycket så att jag får ont i magen.
Jag kanske ska sluta äta?
Nä, ingenting blir bättre av det, svarare sämre.

När jag frågade honom idag om vad han gjorde igår sa han allt utom det jag visste. Att han drog till Skövde i går. Han blev skit arg på mej när jag frågade varför han inte nämde det. Han bad mej dra åt helvete(är redan i helvetet, så det är lite svårt att flytta mej dit) och som han alltid annars säger: ''är du min mamma eller?''

Har inte jag någon rätt alls att få veta?!?! Hur kan han säga så!

Vill dö. Och bli fri.



eea.
(jag ska med till Eskilstuna och bli så jävla full så att jag inte minns vad jag heter, helst åka till sjukhus och magpumpas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0