Hysteriskt osynlig

Helt jävla otroligt att jag inte kan hitta en annan kille. En kille som tycker om mej som jag är och i så fall skiter i vad folk (Jimmy) tycker.
Jag får inte följa med Linus när han är med Jimmy, det är bara Jimmy som har problem med att jag finns men helvete heller att jag får följa med. Okej, någon gång kanske det är anorlunda och jag väljer att vara hemma pga honom. MEN FAN INTE VARJE GÅNG!!
Linus och de kom åkandes utanför huset precis och jag hör ju fan att de kommer, ringer honom och han svarar inte. Springer i stort sätt ut för att se om de stannat.
Har de stannat??!! SJÄLVKLART!. Men han svarar inte när jag ringer! Så jag går ut till dem. Jimmy blänger och Linus hejar. Frågade snällt varför han inte svarade och han svar är som alltid att han inte hört telefonen. IN MY ASS ATT HAN INTE HAR HÖRT DEN!!! Fick inte heller följa med utan fick svaret att jag fick följa med en annan gång. VADÅ EN ANNAN GÅNG!! Det händer fan inte.!


Orkar inte bry mej men ändå mår jag så jävla dåligt och tårarna är sjukt nära. Varför tycker ingen om mej!

eea.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag tycker om dig

2009-01-23 @ 22:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0