Nytt år!

Mja, jag vet inte vad jag tycker om det nya året än så länge.
Men det var varit väldigt trevlgit att vara med Sara nu i två dagar.

Det känns ibland inte som om vi är tillsammans längre, Vi träffas allt mer sällan. Men mest känns det som att han jobbar/lever på annat ställe och jag får ta stälningarna här i Borås. SKIT!

Men det är så han vill ha det. Han har stängt av telefonen nu också så jag får inte tag på honom längre. SKIT det också. =(

Egentligen vet jag innerst inne att det inte är någonting mellan oss längre. Men jag vill inte lämna honom, tycker alldeles för mycket om honom. Alldeles för dyrbar att låta gå. Hoppas att han kommer tillbaka till mej snart. Börjar sakna honom ='(


eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0