2009-07-02 - Harrys

Det är Torsdag i Borås!
Jobbar i morron, men jag och Frida ska till Harrys ändå.

Varning! Nu kommer snyggaste tjejerna i stan!


Varit jävligt segt att jobba idag, mamma ringde och sa att jag fick sluta tidigare, så jag fick två timmar tidigare. Vi var i Rydboholm och tittade på ett hus tillsammans - jag, mamma och Frida - Det var inte någonting som Frida fasnade för direkt och inte mamma heller. Det var alldeles för mycket att renovera.
Sen åkte vi till Borås, tänkte ta hål i mina öron, men det stället vi skulle åka till hade stängt. Det får bli en annan dag.
Adina var på akuten så mamma åkte dit.
Nu väntar vi på killarna, sen är det röj på Harrys hela natten!




eea.
- Välkommen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0