2009-07-03 - Veckans jobb är nu slut.

Jag och Sandra slåss om jobbet


Nu har jag äntligen jobbat klart denna veckan. Nu är det bara måndag kvar och sen är jag fan ledig tills på söndag.

Jag ska ju faktiskt med till Hultsfred. Frida har lovat att hon ska hämta mej om jag inte tycker att det är kul.

Gårdagen blev, som vanligt när man dricker för mycket, helt fel. Fick fan med mej fel personer hem.. hAha!
Bakfull och trött som in i helvete åkte vi fan från Borås kl 9,15. Jag hade inte riktigt hunnit nyktra till när vi var hemma, hade jag blivit stoppad av polisen hade hela sommaren och nästa år varit helt jävla förstört.
Blev ju helt seeg sen när jag väl började.
La mej i bakrummet och sov en liten stund. Det var ändå inget folk de två första timmarna. Sen så självklart så var det bara matgäster. Så det var till att ta på sej ett leende och göra sitt jobb.

Nu är jag faktiskt jätte sen till Peter och Tims fest. Orkar egentligen inte. Men jag kan inte sätta hemma helt jävla själv en fredag.

Jag vill sänka min bil! Finns det någon som kan hjälpa mej!

eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0