2009-07-04 - lördag och vi gör ingenting!

Fy fan va vi inte gör någonting idag.
Tror att det har blivit för mycket festande tidigare i veckan...

Men jag är ändå lite på att dra ut ändä. Vi ska till någon uteservering och sitta och tjöta om det är några som är på.
Hoppas verkligen att Andin hjälper mej i morron. Vill verkligen få sängt bilen. Hade varit svin bra att få det gjort inna Hultsfred.

Idag har jag inte gjort någonting heller, jag har varit skit seg hela dagen. Linus kom ju förbi i natt. Vi har och köpte lite kläder till honom idag. På Carlings och Sara jobbade. Sen gjorde jag och Sara ett försök att ta hål i mina öron utan att lyckas. Ska pröva i morron igen.
Åkte till Storsjön i Viskafors och grillade lite, mysigt som fan och hade lätt kunnat vara kvar länge. Nu sitter jag här och gör ingenting.

Jag vill nog gå ut ändå =S


eea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0