2009-07-11 - besök hos mamma

Var en sväng hos mamma idag, Jag fick hjälpa till med maten i restaurangen idag. Typiskt att man alltid hamnar där.

Hugin blev jätte glad när jag kom hem. Låg och fin bil såklart. Pappa tyckte såklart att den var för låg. Men det är ju alla dessa pappor.

Hämtade ut min stereo som jag har väntat på i två månader nu, ÄNTLIGEN FICK JAG DEN! Trodde inte på det faktiskt. Pappa tjõtade massa om hur vi skulle göra med bilen. Hade hoppats på att han kunde hjälpa mej med det idag. VI bokade en tid tillsammans nästa söndag. Efter att han kom hem från skottland. Då ska vi koppla in den, sen när min ekonomi är bra ska vi till DLS och köpa massa bra ljud till bilen.

Nu ska jag sova. Ska jobba i morron också.


eea.
- Varför tänker jag på honom hela tiden!
(Info om Hultsfred kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0