2009-07-22 - Onsdag är det idag va?

Tjoho!
Helgen har varit skit kul. Trots att vi blev jävligt äckliga av att sova i bilen under w&w i Varberg!
Och trots att J nästan förstörde min lördag. Det var länge sedan jag var så jävla förbannad.

Mobilen blev stulen i fredags också. Så jävla typiskt. Skulle haft byxor på mej så att jag kunde ha dem i någon form av ficka.
Jag och Adina åkte till El-giganten efter att vi varit på Telia och hämtat ut ett nytt sim-kort. Köpte en likadan telefon och FÖRSÄKRADE DEN! Har en förmåga att på något sätt byta telefon ofrivilligt en gång i månaden. Lite dyr utgift!
Träffade jävligt trevliga typer nere vid fästningen som vi förfestade med innan vi drog ut på nya äventyr. Vi hade skit kul. Men när folk säger att de vill dumpa sin tjej för att försöka med mej tycker jag att det går får långt. Hade han varit snygg så kanske. Men inte annars. Han hade visserligen en Audi TT och hade åldern inne. Men nä, jag kan inte veta vad jag vill om några veckor. Adina hittade sin A och var nöjd med det efter den kvällen.

Att kortet är borta gör inte så mycket längre. Fick alla papper i dag. Ska ta med dem till Skandia i morron och se vad som händer. Är inte jätte erfaren av detta.

Erik har fan varit me på jobbet idag. Fick hjälp att stänga kaféet. Det gick fort. Åkte till kyrkan sen och mamma visade stålt upp alla nya förändringar. Ser fram emot svarta pumps, skjorta och slips till julborden i jul. Hoppas att jag och Sara kan springa där med tallrikarna.

Nu är jag mest trött och vill sova. Har tyvärr inga rena lakan så det blir inte skit trevligt att sova själv idag heller. Glömde helt av att tvätta när jag var i kaféet idag! TYPISKT!

Väntar på att mina cornersplitters ska komma så jag kan lacka dem och stätta fast dem på bilen. Kommer bli ur snyggt!!
Hjälpa mej med ljudet innan Vallåkra någon?

Såhär kommer den se ut med splitters, inte min bil

.

eea.
- Tänker på honom, tur att jag fick tillbaka hans nr efter mobilförlusten i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0