2009-07-27 - Göteborg

Bara så ni MARKBOR VET! Så har jag kvar mitt jobb och jag har kvar mitt körkort. Allt ni har hört stämmer som vanligt inte.
Matilda...!



Erik(c) kom och hämtade mej vid halv tre tiden. Åkte mot mamma och jag vet inte ens vad vi gjorde där.
Sen åkte vi till Göteborg på en liten tripp och vi var på MDS alldeles för länge.
Pappa ringde upp efter ett jävla tjat från min sida och jag fick nr till DLS. Jag och Erik(c) har då planerat att åka dit i morron, om det är ok. Ringde tyvärr försent för att hinna prata med dem idag.
Köpte lampor till bilen idag också och jag lyckades självklart förstöra någonting också. Lyckades göra så att säkringen gick, och jag kom fan på det själv. Erik(c) sa att det inte var den, blev himla nöjd när jag löste det själv.
Kanske kan min otur vända.

Här står pärlan, kommer antagligen stå här till Vallåkra.

Satt hemma en stund med mamma och gick igenom alla jävla grejer som helt plötsligt har bebott sej i mitt rum .Vi skrev dessutom allt det där som vi skulle skriva till Länstyrelsen.
Mamma skickar med en lapp me.
Åker som sagt till Göteborg i morron också och då vill jag självklart att alla papper ska vara klara att skicka in. De ska ju vara dem tillhanda på onsdag.

Jag och Adina har haft det hur bra som helst på Skandia våra 4 nätter tillsammans. Saknar verkligen att vara med både henne och Frida. Vi snackade om kaniner i 2 timmar i natt. Sen på vägen hem beklagade vi oss över allt som var jobbigt med att vara just ADINA och LINNEA. Vi pratade om pappa och om Pava... Blev lite mycket känslor och jag somnade inte förr än vid 7 i morses.

Hoppas verkligen att både Adina och Frida följer med mej till Vallåkra.

eea.
- Problem är till för att lösas.

Kommentarer
Postat av: matilda

om de är MIG matilda du menar så får jag säga att du har väldigt fel.. inte hört nått utav de du skrivit..

2009-07-30 @ 18:01:02
URL: http://matildahedenlund.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0