2009-06-01 - Sommar!

Nu är det sommar och jag håller helt tiden telefonen i handen. Vill ha tillbaka min bil!!

Saknar att köra den.

Bilen, Tobbe och Jesper.


I går var verkligen en mardröm på jobbet. Fan va alla gick mej på nerverna. Jag sa nog: ''Kaffe, socker, mjölk och servertter finns på utsidan'' 150 ggr igår! Jag fattar inte hur jävla tröga folk kan vara ibland. Sandra fick ta kassan den sista timmen hon jobbade. Jag hade fan spytt om jag var tvungen att säga det en gång till.

Tobbe hade glömt bort mej igår, så han hämtade inte mej förr än halv 8.
Sen åt vi pizza och åkte till McDonalds och stod där med alla andra idioter som blivit skrämda av polisen i Ramnaslätt. Lyckan sprider sej i hela kroppen när jag får stå där och stirra på alla bilar, önskar som fan att jag hade fler vänner. Men det ska jag och Tobbe fixa i sommar. Vi ska åka mer några riktigt roliga till Vallåkra i sommar (15-16 augusti).

På återseende alla vackra!

eea.
- Kommentera gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0