2009-06-05 - fredag

Denna veckan har gått jätte fort.
Roligaste dagen var nog i måndags då vi spelade brännboll och grillade.

Sen i tisdags lekte jag med tobbe.
I onsdags tog Simon studenten och Ádina hade sin bal. Hon var såklart vackrast av alla tillsammans med sina vänner. Sen kopplade jag ljud i 740:n, det var nog roligast med den dagen.

NU ÄNTLIGEN RINGDE DE FRÅN BORÅS BIL!!!! :D

Jag får komma och hämta bilen!. =)
3 000 i självrisk och en ny bil. Fan va bra, nu ska jag bara sluta jobba också så jag kan åka och hämta den. Tobbe kanske kan hjälpa mej =)
Ska i alla fall fråga pappa om jag kan ta 740:n i morron till Skandia, jag har ju fan ljudet i den, hehe!

Nu får jag kila tillbaka och göra mej klar så jag kan åka till Borås fort som fan. Måste hämta bilen innan kl 18,00.

eea.
pussas bara med vackra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0