2009-03-17 - Ridit idag!

Fick spel på Linus idag också såklart, skrek att jag hatade honom men det gör jag ju inte.

Sara ringde typ 10,50 och sa att det var fint väder ute och undrade om vi skulle åka och rida idag. Vilket vi gjorde. Kom dock inte iväg förr än typ 12,15. Missade en timme på Transcom (man får inte skriva om sitt jobb Transcom på bloggar, man får sparken) vilket jag naturligtvis nu i dagarna skiter i.
Fan, nu har jag skit ont i rumpan! Sara skrattade åt mej när jag inte kunde rida heller, men va fan, jag har ju inte ridit på typ fyra år.
Tack för en underbar dag. Fick nyttjat solen så mycket som jag ville idag.


eea.
- What goes around comes around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0